100815

Tjooo, sovit bort halva dagen, fattar inte hur jag kunde sova så länge när jag ändå somnade i soffan igår med.  Glömde skriva att det måste vart puckornas dag igår, först på bussen på morgonen stod det en helt beng snubbe längst fram och jag satt i mitten, så gick han bak sen och stod och prata/mummla mot mig haah fattade ingeting, som tur va hoppade han av stationen efter.  Sen på jobbet kom det in några killar som skulle fixa svensexa och ville att vi skulle gömma en pilbåge och pilar för dom för deras kompis skulle komma in vid 8 tiden och handla så skulle han fråga oss efter det och så skulle vi plocka fram det. Sjävla grejjen var ju svintråkig men när han väl kom in där med massa fjädrar på huvudet och bara shorts kunde man inte hålla sig för garv.  Så tidigt på morgonen med.  Sen var det massa andra småsaker också.
trött igår morse

Det blev ialla fall att kolla på film igår kväll, Sleepers gick på tv. Har sätt den innan men den är ju så jävla bra !! Så film chips och lite öl gjorde min lördags kväll medans massa andra var ute och hade kul+
hemsk men så jävla bra film!
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0