100813

God morgon, ska ta och citera mig själv : Så snart blir det väll att sova, hoppas jag kan sova en helnatt utan att vakna!

Ja det gick ju åt helvete kan jag säga haha, la mig vid 00.30  och somnade rätt så fort, men sen straxt innan 03 vaknade jag av att det åskade och blixtrade som fan och jag är ju skiträdd för det så låg vaken ett bra tag. Sprang upp och drog ut kontakten till tvn och datan haha.  Skulle upp tidigt idag med ju men det gick också åt helvete, jag är övertrött fast jag ändå fått sova massa timmar nu. Har ialla fll satt igång en tvätt det första jag gjorde och klart jag tog 60 grader istället för 40, orkade inte tänka, men men får la hoppas inget krymper :/  Ännu en bajsdag! Tacksam över att vara ledig!
<3
.Emma


Kommentarer
Postat av: MATILDA

så gosig bild :D

2010-08-13 @ 12:43:36
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0