100809

Helllu, jobbat 10-17.15 idag, go tid men fyfan ångest imorse att ta sig till jobbet. Aja kul att skvaller som inte stämmer sprider sig på jobbet ;) haha allt som vanligt efter jobbfester :P  Nu väntar 3 dagar att jobba stänging, gbg kalset är ju nu också, eller det börjar imorgon tror jag, usha kommer inte se fram emot att gå igenom stan på kvällen då haha, massa folk ute säkert.  Min tvbänk står här hemam nu också :D Pappa kommer hit imorgon och ska hjälpa mig sätta upp den eftersom jag ändå börjar sent :)

Imorse . .

Har vart så lat att jag käkade nudlar när jag kom hem hehe :$ aja ibland får det allt va så!  Jag och R har ialla fall kommit fram till att vi ska kanske skaffa oss varsin vovve :D  Om det blir av blir jag överlycklig, behöver ju en ny bebis nu när jag  inte bor hemma hos Nikki. Sitter och funderar på vilken ras man vil ha, vill ha en liten gosig hund :)  Hade vart sååå kul så jag hoppas verkligen jag skaffar mig en, inte just nu men om några månader :)

.Emma


Kommentarer
Postat av: MATILDA

fint armband du har :D

2010-08-09 @ 21:08:44
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: isf har du tur.. det går aldrig jag. förutom två gånger då dom faktiskt har kommit till dörren och plingat. har jag inte svarat har dom tagit paketet med haha :p

2010-08-09 @ 21:09:56
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0