Sommarkänslor :D

Ouuf vilken bra dag det blev ändå :D  Jobbade hela dagen med Jess vilket var soft och jag fick sluta 1 timma tidigare vilket var helt underbart när det har vart sånt jävla skönt väder :D Satte mig  ute ett tag när jag kom hem, sommarkänslor för fullt :D
deeeg
Lite senare mötte jag Cilla så tog vi en promenad till Aspen som vanligt :) Tog massa fula bilder haha :D  Sen stressade jag lite smått hem för att sätta mig framför datorn och shoppa på nellyrean:D 1000 spänn fattigare och några skor och grejjer rikare så är jag nöjd :D  Bara det inte blir att dom skickar fel storlekar/varor som dom råkat göra när det är sånhär rea ibland. Får hoppas att det inte händer och att allt passar :)

Aspen idag :) fullt med sol :D

Nu blir det la glass och tv, låter bra !
.Emma


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :)

jo fin fint :)

2010-04-14 @ 21:57:36
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :D

Jag har satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag på att du är en av dem som anmäler sig!

2010-04-14 @ 22:11:27
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0