Då var ledigheten över

För imorgon börjar man 06.55 som vanligt på lördagar när jag jobbar,känns lika tråkigt varje gång men fortfarande så skönt att man slutar tidigt. Blir freeport med morsan efter jobbet sen är jag sugen på att dra ut och ta några öl i alla fall tror jag,får se hur man känner imorgon  :)

jag och bebis nån solig dag. . .

Har  hunnit städa idag, nu är allt jag haft mitt på golvet borta, skönt för jag kunde knappt gå, har slängt alla onödiga papper och grejjer också. Nu blir det sängen, natti.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sussie

hehe ja det kan vara skönt det med ibland ;)

händer nåt kul denna helg då? =)

2010-04-23 @ 23:37:12
URL: http://sweetsuzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0