Besviken

Besviken på freeport, besviken på denna dagen. Stress på jobbet men allt gick bra ändå. Morsan plockade upp mig efter jobbet så åkte vi till freeport. Hade planerat att komma hem med nya jeans men jag hittade inga jeans och inget annat heller där, besviken. Åkte snabbt tillkungsmässan för jag ville in på Zara och där hittade jag 1 grejj ialla fall :)  Sen åkte vi hem .
 
vad kan det vara ? ;)

Tänkte ju att det kunde vara nice att dra ut och ta några öl men har ingen ork, ingen lust alls.. känner mig äcklig. Och just nu vill jag spotta min äckliga syrra i ansiktet, fyfan vad man kan hata nån ibland. Jävla fitta! Så måste få ut lite agg mot henne haha .
.Emma


Kommentarer
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Hoppas du får en bra kväll!

2010-04-24 @ 19:01:57
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: jag håller med! vill ha sommar och lov nu (semester för din del då) :P hur går det förresten med lägenhetssöknadet? :) själv flyttar man om ca en vecka.. pirrigt!

2010-04-24 @ 21:15:13
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0