100418

Shuu shuuu då var man äntligen hemma. Gårdagen var galen, mer om det sen och lite bilder :) Sov ialla fall hos Sara inatt och jag lyckades försova mig, 20minuter sent kom jag... har sovit hmm 1 timma kanske ?  Men är inte mer än seg nu bara, trodde jag skulle vara tröttare.  Jobbet idag var lugnt ialla fall, men hade ju mycket hellre liggat hemma och fått vara bakis ifred även om bakfyllan inte var så farlig heller trots all drcka man hällde i sig igår =)
100414
Känner mig sjukt äcklig,  har fortfarande gårdagens smink på mig, uuuuush.  Stackars alla jävlar som har sätt mig idag, skrämde nog iväg kunderna haha :D
.Emma


Kommentarer
Postat av: thea

aldrig kul att jobba dagen efter en fylla:p



sv: ja absolut. svart är snyggt till allt, men alltid kul med nånting annat :)

2010-04-18 @ 19:18:45
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0