100412

Hallå, sen bloggar idag för jag blev väckt av att Cilla ringer klockan 12 .. och jag som ville upp tidigt. Ofta hon väcker mig ;) haah . Tog på mig och lite så sen mötte jag henne så drog vi till Ica och köpte frukost :D  Pressade apelsiner, köpte vindruvor, frallor och vattenmelon :D Gött som fan. Så jävla underbart väder idag!

Satt på våran baksida ett tag sen blev det en liten promenad med Nikki, mötte Emil vid Ica och stod där och tjöta ett tag :)  Sen blev det  att sitta på baksidan igen, lyssna på musik dricka kall öl i solen, kan det bli bättre? :D

Vi steker fläsket och gottar oss i solen :D

Nu hr man nu mobil också :D  Får hoppas den är bra, inte testat den än för den ligger på laddning ;)  Underbar dag! Vecka blir inte lika rolig när man ska jobba 10-18.15 imorgon :(  seeeeeeegt!
.Emma


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: låter gött! :D härliga bilder! längtar efter sommaren ;D

2010-04-12 @ 18:28:56
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Mums :D

2010-04-12 @ 22:44:46
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: thea

fasen du vilken härlig dag! :)



sv: jag hade faktiskt också tur med vädret idag. super fint väder på dagen så då fick jag passa på att vara ute. sen lagom till att jag började jobba så började det regna. det kändes ganska bra:p

2010-04-13 @ 02:22:31
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0