100410

Helllu, vaknar upp av att det är helt ljust i rummet. Ofta att det är fullt med sol klockan 8 på morgonen.  Börjar ångra kraftigt att jag bytte tid idag, skulle slutat 14.45 som vanligt men nu jobbar jag till 20.15, fuck, hela dagen missar man ju imorgon med, ovärt.
bild frn i lördags  Aspen
Igår var den jobbigaste natten på länge. Kommer inte ihåg sist man kände sig så rastlös i hela kroppen, det kliade typ, va tvungen att slå i väggen för att få ur mig det haha.. vred mig åt alla olika håll men kunde inte somna ändå. Riktig jävla obehaglig känsla. 

Nu blev det dags att börja fixa sig :/
.Emma


Kommentarer
Postat av: Michelle [michellepaine.blogg.se]

Hej! :)

Skulle du vilja byta bloglovin-följ med mig? Skulle behöva mera bloglovin-följare så att mer hittar mina fototävlingar.



Kram, Michelle!

2010-04-10 @ 10:07:50
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Underbart vackert :)

2010-04-10 @ 11:41:56
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0