2-1 till Sverige :D

Jobbet idag, klart det var lite kaos som vanligt, jag fick såklart fixa alla raster, som vanligt, fick även stå i förbutiken eftersom ingen kunde det där och jag kunde mer än dom fast jag inte heller kan mer än att sälja cigg typ haha  men det gick la okej, fick tömma kassorna sen vilket kändes lite knas för det ska int vi göra egentligen, men det gick också rätt bra så lite annorlunda var det men annars samma skit! Nu är äntligen denna jobb veckan över, imorgon blir det en riktig degdag för mig för då är jag LEDIG :D  Synd att man bara har 1 dag ledigt efter allt detta jobb bara!

Var ju Svrige-Ungern match idag, missade tyvär hela men  vi hörde på radion påväg hem när morsan hämtade mig, det var precis då det blev 2-1 till sverige och matchen var över haha :D så Vi skyndade oss in hem för att få se repris men då hade farsan och dom pausat matchen innan så dom var 10 minuter bak i matchen så vi råka förstöra det, men vi fick ju se målet ialla fall =)  Fick en öl av malins pöjk å papp blandede nåt gott till mig =)  Bra slut på lördags kvällen blev det ju ialla fall, alltid nåt =)

/E


Kommentarer
Postat av: julia

härlig match eller hur :)

sv: varse :D

2009-09-06 @ 12:21:50
URL: http://finajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0