090907

Data cpa imorse och igår kväll och jag har inge ork att starta om så struntade i att skriva nåt, började ju jobba 30 min tidigare idag och från och med nu måste jag göra det varje gång det står att jag börjar 08.30, ska vara där 8 då. Och dom hade lovat mig att få sluta 14.45 som det står på mitt schema, det betyder att jag ska ifrån kassan 14.30 för att hinna med tåget, så jag stängde min kassa eftersom ingen kom och löste mig, då var det en idiot kund som verkligen inte ville gå från min kassa fast jag sa 100 gånger att det va stängt och att jag inte bryr mig om hon står där för jag hinner inte ta henne ändå, för då hade jag inte hunnit med tåget och allt, men hon stod kvar där och trodde verkligen jag skulle släppa igenom henne så hon blev svin sur när hon fatta att det inte gick, aja bryr mig inte bara så irriterande med så trögfattade personer! Hade ju kunnat ta henne med om jag inte hade så bråttom!  Och imorse var jag så stressad att jag glömde tändare, fyfan vad irriterande, och att inge av alla som stod och väntade på tåget rökte och dom jag frågade om tändare hade inte :@ skit början på dagen med!  Hade dratt på mig mina klackisar från H&M med, trodde itne det skulle göra så ont att gå i dom men  man orkar ju inte gå mer än 100 meter sen är benen slut :/
idag

Hade lite normal kläder på mig idag ialla fall, annars har jag gått med myskläder hela veckan käns det som :/ hehe


Nu ska jag ta mig något att köka och dra på mig myskläder och tvätta bort sminket och skit =)
/E


Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle du kunna göra mig en tjänst? Min son Jonah är med i en bildtävling, vill du vara snäll och bara gå in och lämna en röst på han?



Alla som lämnar en röst blir länkade i ett inlägg hos mig när tävlingen är avslutad :) http://dolphin.blogg.se/2009/september/rosta-pa-jonah-1.html

2009-09-07 @ 18:19:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: Okeej ;(. Fest i lördags, annars har det vart rätt lungt :).

2009-09-07 @ 18:21:02
URL: http://jossanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0