090903

Yes imorse blev det bråttom som alltid, fick springa iväg till tåget, idag har vart en riktigt seg dag som aldrig ville ta slut. Fast har gjort massa olika saker men ändå stod tiden stilla. Fixa med tidningarna, alla raster göra de , de å de..  allt är så snurrigt på jobbet hela tiden  nu.  Alla säger olika och skit och huvudvärken kommer varje dag och idag har alla vart så jävla griniga. Var även en alkis inne som var hur borta som helst,  hade tydligen spytt blod inne på toan, och han hade pissat ner sig, och han fick jag hjälpa till en bänk så han kunde sitta ner, aja chefen tog ut han sen ialla fall. Åkte hem med morsan idag för hon handlade och då stod det även en alkis vid parkeringen som några ambulans nissar stod vid, fan vad alla super till nudå. Åkte till servett efter jobbet eftersom jag fick reda på att mitt fritidskort hade gått ut imorse, eller aa det gäller fortfarande men efter kl.16, så fick köpa måndagskort, och limpa på jobbet, där va över 1000 spänn borta + att jag köpte stövlarna idag, 1000 spänn till, ajdåå :/

Har fått en till helvetes dag nu, men den är nästa vecka tack och lov, för då jobbar man hela dagen. 09-21.30 eller aa såhär ser dagen ut:
09.12  - Kurs
12-15-00  - Golvet
15-21.30  - Kassa
Nu vill jag inte ha mer extra det räcker fan! Allt med inventeringen  å börja tidigare igår och skit, kommer inte förvåna mig om jag måste jobba över imorgon :/

Kan inte besämma mig om jag ska behålla stövlarna eller lämna tillbaka dom, ska testa dom några gånger till :D haha
/E


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

så fin du e:)

2009-09-03 @ 22:44:00
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0