Lång dag med jobb och shopping =)

Då var man hemma efter att ha jobbat och vart i stan med Emma :)  Tiden gick skit fort på jobbet vilket var jävligt skönt. Sen har jag vart jävligt trött när vi gick i stan men förstårligt med tanke på att jag gick upp 5 imorse, men kom hem med lite godsaker :D  Får lägga upp senare eller imorgon, får se vad man orkar =)
hittade en gamal kjol jag aldrig använt så fick för mig och ha den som klänning idag ahha :D

Tog en fika och lämnade in CV för Emma också, gick faktist bra när vi lämna in CV, eller aa alla var så jävla övertrevliga haha, aja bra det :D  Nu är jag hungrig så ska fixa macka elelr något gött :P Blir inget med att kolla gymkort idag, men snart hoppas jag.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0