Hemma efter att ha lekt modell :P

tjatja. Morfar har ju vart här hela dagen också och då kläcker Frida & Malin ur sig att dom ska in till stan och ta bilder, bli sminkade och allt, ville inte i början men morfar tjatade att han ville ha bild på mig med så jag hängde på dom, något jag inte ångrar, fan vad kul det var ;)
2 ombyten skulle man ha med sig =)
Den osminkade sanningen haha jag och syrrorna

Så några bilder kommer la upp sen =)  Tråkigt att morfar har åkt tillbaka till sjukan, hade så kul när han var här :(  Nu ska man tvätta bort sminket och lägga in bilderna på datorn och så :) /E


Kommentarer
Postat av: ina

yeah. helgen har varit bra eller? :) KJAMIS

2009-11-08 @ 22:45:48
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0