Fredag den 13:e

Japp det är idag. Brukar inte ha otur den här dagen vad jag har märkt av men tror att det är undantag idag ?! Med tanke på min handled, kunde ju knappt duscha sen gick det över lite men när jag gör vissa rörelser gör det så ont så man skriker till ju :<

Mamma och pappa åkte till morfar förut för nu är han hemma igen, tråkigt att man ska jobbaså man inte kan följa med =(  Och Rosanna och Cilla är i Malmö för jobbintervju till ett jobb i Dubai nu.  Hoppas för eran skull att ni får jobbet men hoppas för min skull att ni inte får det så ni stannar i Sverige, det har jag ju sagt till er också =)  Men ändå, lycka till :)  Jag ska börja fixa mig snart, jobba stängning idag.
/E


Kommentarer
Postat av: elin foto

sv: ja det var superfint:)



allt bra med dig idag:)?

2009-11-13 @ 18:37:17
URL: http://lilleelins.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!

Ville bara önska dig en supertrevlig och mysig helg :]

2009-11-13 @ 21:59:16
URL: http://kisuukko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0