Emma dag ;)

Har mycket tid på mig att bara slappa innan jobbet idag så gjorde inpackning och ansiktsmask som jag sa att jag kanske skulle göra förut :)  Vet inte någon speciellt bra inpackning men vi hade en från Schwarzkopf hemma som jag testade, håret är mjukt som fan nu ialla fall ;)  Säg till om någon har tips på någon riktigt bra inpackning :)
Gliss
Sen får jag små tester när jag beställer ansiktsprodukteer från en sida, så testade på en ansiktsmask jag fick test på. Fuktgivande, vilket jag verkligen behöver nu!!!!
Dermalogica - Intensive Moisture Masque
Vem är spöket i bakrunden ;) haha
Den var skit lätt att lägga på och den känns skönt efteråt :)
/E


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag brukar också använda mig av den där inpackningen Gliss. Tycker att den är helt okej :) Den ger vad den lovar till ett schysst pris!

2009-11-05 @ 22:40:13
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där märket ska nog jag oxå testa :)

2009-11-06 @ 11:38:39
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0