Äckel gubbe :@

Tjoo då va man hemma igen, fan vad jag fick springa till tåget imorse, segade för mycket hehe.  Allt har la gått rätt bra på jobbet idag förutom att en gubbe som jag alltid snackar med har börjat bli äcklig nu, börja kalla mig hans fru och fråga om mitt nummer för han ville ta en kaffe och sånt, han sa även att han hade drömt om mig, ush dom fattar inte när dom går över gränsen!  Blev lite nojig när han sa att han skulle vänta på mig där när jag slutade jobba idag så jag sa till Lena på jobbet så dom viste om det ifall han kom in, men hade tur att han nog bara drev med mig. 
tralal
Ska ta och se om man hittar förra avsnittet av DH på nätet så jag kan se det eftersom jag missade det förra veckan, så jag inte är helt efter ikväll när det kommer :)

Missade ju såklart visningen idag med :(  Kunde inte äns med att fråga om jag fick gå tidigare eftersom dom la ansvaret för alla raster och skit på mig, vet att det är visning på torsdag med men då jobbar jag också och har ingen som kan följa med mig :(  jaja får la hoppas det kommer upp mer fina lägenheter.
/E


Kommentarer
Postat av: Sofia

Säg upp dig! ^^



Vilken tid är visningen på torsdag? Jag kommer hem vid 16-tiden, ifall det är efter det kan jag följa med.

2009-11-10 @ 21:16:04
URL: http://www.nattstad.se/brazen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0