091121

Helluu. Detta har vart en sån här konstig natt när jag  egntligen inte vet om jag sovit någonting. Gick ju och la mig mellan 23-23.30, sen när klockan blev 1 tröttnade jag och gick ut och tog en cigg, la mig igen och var vaken när klockan var 2 sen bestämde jag mig för att sluta kolla på klockan. Har ingen koll när jag somnade efter om jag verkligen gjorde det för när klockan var halv 5 så var jag klarvaken vet jag och tänkte att jag hade en kvart kvar innan jag skulle upp och då vet jag att jag somnade för sen kom morsan ner och väckte mig.  Men jag måste ju ha sovit mer än det för jag är ju inte så trött nu :S men iförsig har jag ju inte sovit mycket då heller, eeh vettefan konstigt känns det ialla fall. Har duschat nu, ska straxt börja fixa mig. Hoppas det blir lika mysväder idag som det var igår på dagen =)

Dags att fixa sig, ciao /E


Kommentarer
Postat av: Angelica - MakeupArtist

själv satt jag uppe halva natten men d känns som om jag inte heller sovit nå, vaknade exakt samma tid som när jag brykar gå upp till skolan :(

2009-11-21 @ 11:23:46
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0