091113

Godmorgon, shoppade lite på Nelly-rean igår, inga kläder men lite skor blir det. Får hoppas dom passar, har skitsvårt för skor eftersom jag skulle behöva 37.5 men det finns aldrig, så jag valde 37 och hoppas det blir bra för jag beställde 38 där sist å då var dom förstor.  Gjorde annars inget igår, låg halvdöd i soffan och glodde på tv, va så trött så jag mådde illa typ annars hade jag gått ut och träffat Sofia rosie och cilla  en stund eftersom dom skulle träffas.

Har nog gjort nåt knas med min handled för det gör skit ont, vet inte hur det kommer gå att jobba idag men  mamma letade upp ett sånt stöd man kan ha runt handleden, kanske funkar. Ska ut med Nikki nu /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0