091105

Konstig konstig dag. Vknade upp 13.45, skulle börja jobba 14. Stressade upp, ringde jobbet och sa att jag skulle bli sen, hade tur att mamma kom hem precis vid halv och kunde köra mig så 14.40 var jag på jobbet. Jobbat på samma ställe över 2 år och aldrig försovit mig så jag kommit sent, så gör jag det idag när jag börjar sent, helt sjukt.  Jobbade över lite men kom ialla fall därifrån så jag kunde ta 20.54 tåget, så när jag stod och väntade på tåget  kom jag på att jag var hungrig, då hade jag glömt käka haha, matlådan står nu på jobbet. oops :P
ser gravid ut men bjuder på den haha

Som tur var skratta dom åt mig på jobbet :)

Morfar har strålats idag, ska även göra det imorgon och på måndag & tisdag nästa vecka. Får hoppas det hjälper!!!! Nu är man ledig imorgon, ska ta och sola och fixa lite hemma då.  Nu är jag inte alls trött bara för jag sov så länge idag så kommer la bli ett helvete att somna, men ska försöka snart ialla fall.
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0