091104

Godmorgon, igår stängde datorn av sig å skit orkade inte starta om den för att blogga hehe .. Morfar var skit dålig igår morse, ångest över att jag inte kunde vakna för att säga hejdå innan han skulle åka men nu är han ialla fall där och imorgon ska ha strålas. Massa förberedelser och sånt idag.  Var inte på bra humör på jobbet igår heller men det gick över sen i slutet då jag slutade tänka på allt.

Idag blir det jobb igen, stägning.. igen.  Ska nog passa på att göra hårinpackning och ansiktsmask nu när jag börjar sent idag :)  Har även gjort en liten beställning från H&M Spring 2010 som kommer hem i slutet av december till mig :)

/E


Kommentarer
Postat av: rosanna

hahah jaap, nu är jag lika nördig som dig :D mahahaha :D

2009-11-04 @ 12:46:45
URL: http://roosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0