091102

Hej, idag har man jobbat.. tiden gick fort där och allt gick la hyfsat bra, sen hämtade Rosie upp mig utanför jobbet så hände jag med henne in till stan för att hämta ut hennes pass och så, hemvägen gick la sådär, åkte fel så det tog 1 timma extra ;) haha

Sen när jag kom hem fick jag reda på att morfar skulle hit idag, han ska tydligen till sahlgrenska imorgon så då ska han sova här.  Just nu sitter jag här nere och har gjort det ett tag, orkar inte sitta där uppe, för jobbigt även om jag vill vara nära han, men jag klarar det inte.  Ber till Gud att allting ska bli bra, men jag vet inte.  Hoppas man klarar av jobbet bättre imorgon än sist man mådde såhär.
:(


/E


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - LovelyC

häärligt:D varit dålig på att svara men ja det går verkligen toppen här nere i sthlm livet rullar på :)

2009-11-03 @ 01:24:48
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: rosanna

hahahahaha usch vilken panik jag fick när vi såg ikea och angeredsbron, hahah helt loost :D

2009-11-03 @ 19:48:47
URL: http://roosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0