Stress

Fan vad tiden går fort efter man jobbat stängning, kommer hem sen måste man typ sova, skit segt! Vart stressad hela tiden på jobbet idag, hatar när jag blir sån, men det va jävligt mycket att göra. Har fått byta en tid nu så är ledig på torsdag och jobbar fredag istället för tvärtom, förlorar lite på det men orkar inte bry mig. Och imorgon ska man in till jobbet på sin lediga dag för att göra något spel :S vet inte vad det är men det skulle ta 1 och en halv timma ialla fall, skulle ju med Rosie till Allum efter men hon va tvungen att jobba, så alltingen får jag gå där själv eller så skulle kanske Sofia med mig :)  

Hittade dessa jeansen i garderoben idag, inte använt dom på jag vet inte hur länge, sköna är dom iaf :) Och min sköna tröja som jag ångrade att jag köpte på Mango outlett

Hade en kund idag som sa att han skulle bjuda ut mig på öl, öö nej tack :O haah

Hade sällskap med Cilla till jobbet idag med, haha typ

Har nyss käkar varmamackor :)  Ska nog snart ta och försöka sova men är lite nojig för det, vill inte att det blir som igår natt :$



/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

jo det va juh det. Men man längtar till riktiga sommarn, då man inte har en massa måsten hela tiden=)

2009-05-06 @ 08:17:26
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0