Nu är man ledig 2 dagar :D

Yes nu är denna hemska fredagen över :D Vart mycket på jobbet idag och ett tag var jag så trött så jag inte orkade hålla ögonen öppna, konstigt för det har ju inte vart ovanligt mycket, jag kände mig bara helt död i hela kroppen och hade huvudvärk, så idag har det inte vart kul på jobbet.  Fått reda på lite om våran personalfest vi ska ha eftersom vi klarade av en grej på jobbet, blir säkert kul haha .. ska åka runt i någon buss å festa tror jag det va ett tag sen kolla på sverige-danmark match (fotboll)  och sen skulle dom köra oss nånstans så vi ska få käka grillat och dricka ännu mer  sen kör dom in oss till avenyn :D haha om det nu blir så inte helt bestämt än :P
En gubbe som jag skrivt om tidigare som gick på samma kurs som mig på arbetsförmelingen för 2 år sen kommer in nästan varje dag nu och om jag inte sitter i kassan när han ser mig kramar han mig varje gång, så igår när jag kom till jobbet va han ute och gick och såg mig såklart så då fick jag en kram av han, så kom han in idag och kom fram till min kassa och sa att han saknade kramen idag, hahaah euuuu .. vad ska man säga lixom ?!!   Nu är ja i allafall hemma och har 2 lediga dagar framför mig :)  skönt som fan.! Fick även en lördag bytt och ska börja jobba 2 timmar tidigare på måndag, aja mer pengar och det är ändå tidigt  på morgonen, kommer fortfarande hem samma tid så det är skönt :) 
sleten
Fick hem ett brev från H&M idag med, 50 spänn + lite rabatter :D me like 

/E 

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag ska också bara ta det lugnt idag :)

2009-05-15 @ 21:05:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0