Lugn dag

Yes nu har man jobbat klart denna veckan :D Vart så jävla lugnt på jobbet, känns som jag gjort allt annat än att sitta i kassan :)  Stackars mamma mådde inte så bra imorse, undra varför ;) haha, har i alla fall bildbevis på att hon alltid röker när hon dricker :P  Kommer alltid å tjötar efter cigg av mig då, så sluta klaga på mig!
smygrökare!
Gick snabbt in på H&M efter jobbet, hade nån jävla rabattgrejj så lika bra å passa på, kan aldrig hålla mig för erbjudanden :$ Så nu är pengarna slut, tur att de är lön på måndag!
/E


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe, ja men det var ju bra. Med mig är det toppen, hur är det själv? :)

2009-05-23 @ 18:52:07
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0