Kaosdag

Fyfan vad deppigt att jobba idag. sol sol sol och alla partillebarn tog studenten, satt där inne och hörde hur glada alla var medans man själv satt där bid den jävla kassan! Adde tog ju studenten idag också. så grattis :D  Vart hur mycket som helst att göra, blev lugnare sista timman som tur var!  Fick chansen att öva på min engelska med, ahha fyfan vad svårt.. en kund som skulle ha nått jävla rengöringsmedel å fråga vad alla flaskorna var till och om han kunde lukta på dom och grejjer, sen kom han såklart till min kassa också ..  sen nån kund jag tydligen brukar prata med mycket har dött :/  En annan kund sa dt till mig, vet bara inte vem hon menar :/


Precis när jag hade slutat och vi var påväg ute så ringde lilla rosie,  haha så ska tydligen hem till henne nu och dricka å så :) Kommer vara död imorgon men det får det la vara värt ;)  Dom kommer snart och hämtar mig, gött :)  Jag rosie sofia och cilla :)  nice!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0