Hemma

Yes då var denna dagen över :D Har haft roligare idag  än vad jag brukar ha i alla fall :) Skulle ringa och fråga efter ett pris till en som jobbar på golvet, och han är så jävla sjuk varje gång man ringer så man bara sitter å garvar haha så  skämmigt när det står massa kunder där med . Trodde inte jag och Sofia skulle få sluta eftersom vi båda slutade 19.15 och det va mycket att göra hela tiden, men vi löste det :D Och hon bor ju också i Lerum och hon hade bilen så jag fick åka med henne hem, gött att slippa tåget :D  NU har jag imorgon kvar sen är jag ledig hela helgen :D:D Perfekt ! Har kännt mig rätt lugn idag så det har vart skönt :) Inte percis ofta jag känner mig lugn haha .
Jag & Nikki imorse, puss på sötisen

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0