090529

Fyfan vad man hatar att bo hemma ibland va! Vakna av att syrran började pumpa musiken på övervåningen, 1 timma innan jag skulle gå upp, dålig jävla skitlåt var det också :@ Inte bra början på dagen precis.  Och jag kunde inte somna om, och igår somnade jag ju om hela tiden även fast jag inte skulle .. kan det inte bli rätt någongång?!

Ska fixa frukost och sätta mig ute sen, ser ut at vara fint väder :)  Ork att jobba!

Igår fick jag hem ett paket från H&M, hade  glömt av att det skulle komma för det var så jävla längesen jag beställde det, vanligt linne men lägger upp sen ändå.











/E

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hey, vilken fin topp! Helt underbar ju! var har du köpt den? förresten, har du något tips på vad man kan tjäna några slantar på i sommar om man inte lyckats få något sommarjobb??

2009-05-29 @ 10:49:02
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0