090505

Heej, detta har vart en helvetesnatt typ :/  Gick å la mig straxt innan 12 sen vaknar jag upp 01.45 och tror jag redan har sovit hela natten, men det hade jag ju inte så gjorde nytt försök till att somna om. Men det blev inte så bra för jag låg och hade hemska mardrömmar fram till 5 tiden då jag vaknade upp ur dom, hörde att pappa var vaken där uppe och viste att morsan ändå skulle upp vid 6 tiden så jag gick och la mig i hans säng, hatar att sova i källaren när man haft helt sjuka drömmar, va skit pigg då också men lyckades ändå somna om efter ett tag, och då fortsatte drömmarna, inga mardrömmar som tur var men helt knäppa ändå :S  Känns som inte hjärnan har fått vila en sekund inatt och ögonen e typ rödsprängda :S

Vaknar upp till detta också, regn regn regn, det gör en ju inte lite segare!



Glömde skriva att jag träffade Emma på tåget igår, va skit längesen ju .. får se om det blir att vi träffas snart igen som vi alltid säger men som aldrig blir av :$ Nu ere dags för frukost :)
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0