Tråk fredag

Finns det något mer deprimerande än att gå och lägga sig tidigt en fredag?! Jag trottsar typ mig själv å blir skit pigg nu när jag snart ska försöka sova, inte meningen men det blir bara så bara för att jag vet att jag måste somna för att jag ska upp 5 imon.. segt segt segt

Kan skriva nu vilka biljetter jag tjötat om idag iaf.. det har fortfarande inte löst sig men får se hur vi gör. Jag,cilla,rosie & Sofia hade tänk åka till London och se Michael Jackson.. så jag & cilla gick upp 8 imorse för å logga in och försöka få tag på biljetterna, dom släpptes då.. men ingenting funka ju för så många va inne på sidan.. och nu värkar alla biljetter vara slut. Får se om vi köper några från blocket eller så kanske, hade ju vart så grymt att se!! Hoppas på det bästa nu! + att jag värkligen vill till London :P  Hade vart så kul att åka iväg alla vi 4 på något också, händer ju aldrig annars :/  Så detta är något jag värkligen hoppas på!

Så imorgon ska man jobba igen, börjar tidigt men ska iaf kanske till Allum med Sofia efter jobbet, Och lilla Sofia fick sitt körkort idag, GRATTIS =) bara jag kvar nu haha kommer nog aldrig komma igång med det :P 

Nu ska jag snart sova, hoppas alla får mer lyckad fredag än jag!
Aja fick ju mina skor iaf :P

/E 

Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Åh vännen det lät ju jättekul hoppas att ni får tag på biljetter på något sett! Annars kan ni ju åka till London och shoppa allihopa, det är ju också trevligt.

2009-03-14 @ 00:59:04
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Snygga skor! :)

Svar: Javisst blev de fina! Jag är jättenöjd :)

kul! själv vad jag ledig, fick manikyr av en kompis och mös med killen :)

Vad ska du hitta på idag?

2009-03-14 @ 12:35:05
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0