Sofis Mode

Kollade runt lite på Aftonbladet och klickade in mig på Sofis mode, så hittade jag denna rubriken: 44 accessoarer som ger dig vårvibbar!
Kul att bland dom sakerna hon laggt upp på bildextra hittade jag 2 små saker jag köpte när jag var i Sthlm :)
Båda från Urban Outfitters

Så tråkigt att inte Urban Outfitters finns här i GBG, och jag hade turen när jag var i Sthlm att det var så mycket rea ju, efter jul å allt, så väskan som det står kostar 450kr kostade 149 kr och armbandet kostade la 69kr eller så, men sen var det på all rea By one get one, å jag shoppade några saker där så  ja det blev ju ännu billigare :D:D Älskar den affären :D

Kommentarer
Postat av: Sara

armbandet var snyggt :)

2009-03-01 @ 17:32:29
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0