Snö snö snö :(

O nej dagen gick inte snabbt.. fick stessa som fan för att hinna med tåget hem med bara för jag inte fick gå i tid! Cilla mötte mig iaf vid tåget för hon hade fått koden till en presale till bijetter som vi ska boka,  jag vill inte skriva till vad än förräns det är säkert för vi vet inte om vi kommer å tag på det. Men iaf man kunde bara beställa vip biljetter där typ, 10 000 spänn  vi vill ha vanliga biljetter .. får se hur det går imorgon!

Nu blev klockan väldigt mycket, ska tvätta bort sminket å skit sen ska jag lägga upp pressenter jag fick iad av min gudmor =) bättre sent än aldrig ;) haha


Åfan vad det snöar idag :( Det som var så fint väder igår ju!  Jag å cilla hade ju planerat att det skulle vara sol imorgon när jag e ledig så skulle vi spela fotboll :P haha  faan, skit väder, skit sverige!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0