Skön dag :)

Sjukt skön dag :) Jag & cilla gick ut med nikki, blev en bra promenad sen lämnade vi av henne hemma och fortsatte  gå omkring ute, fick för oss att vi ville ha en fotboll men hittade ingen bra, hade ingen pump så då gick vi ner till hydro för å pumpa bollen haha .. det va ju inte lätt å fatta hur man skulle göra iaf, fick be hydrotanten om hjälp :P  tack :D  Köpte en pucko å choklad med :D mumma!   Sen skulle jag skjuta bollen till cilla å smarta jag råkar  skjuta över den på ens tomt där det var en hund som sprang ute så vi viste fan itne hur vi skulle få tillbaka bollen :/ Å hund jäveln lyfter på benet å försöker pissa på bollen hahaha fan va jag garva! Tillslut gick hunden in så då hoppa jag över å hämtade den :P  Vi va la ute 3-4 timmar, blev lite kallt tillslut men skönt som fan när solen var framme =)
Så nu sitter man här å ruttnar lite, får se vad man ska göra sen =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0