Seg dag

Guuud vad tiden gick långsamt på jobbet idag, va så trött också! Men det var sjukt mkt att göra ett tag, fullt med folk! Fick en chokladbit av en kund idag men jag gav den till en annan för ville inte ha den, gjorde det efter han hade gått så han itne såg haha ..  Sen när jag skulle hem träffade jag Angelica på tåget, så satt och tjöta med henne hela vägen =)  Vi lekte alltid när vi var små haha :D  Å lilla cilla va så söt och mötte mig vid tåget för hon hade tråkigt, så vi köpte liet godis å hade sällskap hem :)  Så nu hålle jag på att spricka av allt godis jag proppat i mig :/

Ska nog träffa cilla lite senare med :)
FAN vad skönt att man är hemma nu! Hade inte orkat jobba längre idag!


/E

Kommentarer
Postat av: Ami

Åh vilken söt bloggdesign du har^^

2009-03-07 @ 19:39:40
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: sara

(svar)gud ja! Undrar varför den är så dyr,så jättespeciell är den inte :p

2009-03-07 @ 21:52:41
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0