My love

Vart en riktig degkväll hemma... kollade på Den rätta för Rosing.. fan vad man saknar sthlm när man får se när dom filmar där jag & jollis bodde + att dom firade ju hennes födelsedag på white room där vi var också.. vill tillbaka! Sen var det DH :P  Sen fasnade jag där uppe med nikki, hon är så jävla go nu när hon är ny duschad :D som en liten lurvig hårboll, kan sitta & pussa på henne i timmar :D my love tur att jag har dig :D 
Fick dessa fina bilder på Nikki som syrran tatt :)



Ska nog försöka sova nu snart, men känns som det kommer bli ännu en sömnlös natt :/ fan hoppas det inte blir så!Lön imorgon iaf :)  12 papp e alltid gött ;)  natti /E

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Naw, vilken sötnos! :)

Svar: Javisst ser det underbart ut. Jag längtar som sjutton! :D Hur är det med dig idag? :)

2009-03-25 @ 11:47:52
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0