Lördag

Dagen började inte bra, ignen av mig å mamma hade hört våra väckarklockor, så jag kom upp en halvtimma försent, men han precis till jobbet iaf. Men hatar att börja dagen med stress.. å så jävla tidigt med. Sen va det segt på jobbet.. skulle ju kanske med S till Allum fter jobbet men hon kunde inte och rosie och cilla va för lata å fattiga :P haha så jag fick ta en shoppingrunda med mig själv :P Snabbshopping köpte bara 3 saker, fixar bilder sen :) Träffade på min Gudmor å angelika på Allum med, sen fick jag springa som en galning till tåget, orkade inte va kvar där mer för då skulle jag bara slösa mer pengar å kom på det lite väl sent, men precis när jag kom upp på perongen va tåget där så några sekunder senare å jag hade missat det :O hehe

Sofia kanske kommer hem till mig senare så jag får lite sällskap på lördags kvällen, får se hur et blir är så jävla trött med. 

Nu vill jag ha maaaat :P /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0