Litet paket :)

Jao dagen gick la smärtfritt, eller inte, precis när jag skulle börja jobba mådde jag skit illa, kändes som jag skulle spy.. men det gick över efter ett tag som tur va, sen har jag fortfarande huvudvärken kvar =(  Men annars har det vart okej .. Tänker inte bli sjuk!

Fick hem ett litet paket idag med, fina mina premier som man skulle få när man prenumerade på tidningen Chic :)
Pudret behöver jag inte, anväder bara i.d  så ska se om rosie kan ta det, och mascaran var efterlängtad för dom jag använder nu är gamla och uttorkade  :P
 Puder,läppglans & mascara från Oriflame Beauty


Och svar på komentar eftersom jag inte kan svara till anonyma: Ja snart å snart, 14 veckor kvar :P men när semestern väl kommer, så kommer det vara bomb :D
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0