Igår/Idag

Igår va en riktigt soft dag, va ju först på kalas, god mat å så,sen mötte jag rosie vid Lidl så åkte vi hem till henne, käka ännu mer där :D haha  fick kolla igenom hennes "söta" fotoalbum, mindre fina bilder på mig om man säger så ahah :D 
Efter det åkte vi ner till centrum för att möta cilla och sen hem till mig, så kom Sofia dit lite senare med :)  Kul att alla 4 träffas nångång, inte så ofta det händer :P S åkte iaf hem och jag rosie & cilla drog till Hulan och köpte en jävla massa gott :D chips,godis,dricka å skit :P Hyrde en film med :) The stranger

Filmen var rätt äcklig men slutade jävligt störande!!!! Vi satt iaf å cpade med musik å grejjr hemma hos mig fram till halv 5 för då drog dom hem haha..  hade en jävligt rolig dag iaf :) 

Idag har jag mest degat hemma, kollat på Gossip Girl, fan va bra avsnittet var! Lite senare gick jag och cilla ut å gick en liten stund (började regna :( )och så skulle vi kolla på ett program kl.8. men typ 5 i kom vi på att vi inte hade lämnat tillbaka filmen från igår, som tur va fick vi låna cillas farsas bil så vi kunde åka och lämna den, 2 timmar sent men det gick bra ändå haha :D  
Sen har vi bara suttiet här och kollat tv/massa skit på datan hehe .. så jävla kul att se gamla videos och bilder :P  Ska snart sova, upp tidigt imorgon för då är man tillbaka på jobbet. Känns som jag vart ledig skit länge nu och att jag har glömt massa hur man gör på jobbet, och har bara vart ledig 2 dagar :P Men det går la bra får man hoppas. ..


Natti / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0