Allum

Efter jag hade jobbat idag satte jag mig på balkongen på jobbet tog  2 cigg å tjöta med S, men det roliga va att en jobbarkompis rökte också, sen när han gick in råkade la han glömma att jag va där så han låste dörren, elelr när man trycker ner handtaget från insidan låser sig dörren,så jag blev utelåst haha det är fan andra gången denna veckan, tur att jag slapp vänta länge innan en kom å öppna, sist fick jag ringa till kontoret å be dom öppna haha ..  aja drog ju iaf till Allum.. hittade 2 par skor på skopunkten men va osäker på dom så köpte dom inte, samma med dom från dinsko som jag skrev om här .. men jag tog iaf en sväng in på BikBok och hittade 2 sköna lillen =) Kul när man hittar något som itne bara är svart eller vitt.
149:- /st
 
Gick också in på MQ och råkade hitta denna söta jeansvästen :P Inte villat ha jeansväst innan men denna fastnade jag för :)
Zoul 399kr


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0