Tågragg

Helluu, haha på tåget idag påväg till jobbet hoppade det på massa folk som skulle in till GBG för den där rock festivalen som är nu, så satte dom sig nära mig och en brevid, så efter ett tag petade han på mig för jag hörde la inte när han sa nått för jag lyssnade på musik, så satt och tjötade med han ett tag, från Uppsala var dom haha  så ville han ha mitt nr och så :S  haha jaja så kan det gå..

Jobbade skit tid idag värkligen 13.00-21.30, tiden gick så segt men hade tur att jag jobbade med rolig personer =)  NU är jag ledig 2 dagar fyfan vad undrbart, sola sola och kanske utgång imorgon med S ;)  Tror det blir så :P

Sk ta mig något att käka och tvätta bort sminket å massa skit nu =) Såg att nelly hade fått in massa ny skor, åå jag kan inte hålla mig, vill bara shoppa hela tiden ju :D och det är rea överallt å fan :P  Blir int billigt denna månaden kan jag säga  hehe

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0