Skit dag

jeansen jag fick i fel storlek :(   DR. DenimFan vad irriterande, först märkte jag ju att jag inte fått mina converse och istället en tunika jag inte hade beställt, men dom var snabba på att hjälpa mig så jag ska få hem mina converse och allt.. jag hann inte testa allt så jag testade jeansen jag beställde nu ikväll också, och då har jag fått fel storlek, vill ha dom jeansen för dom är skit sköna men om det hade vart rätt stolek :( faan! Så har skickat mail till Nelly igen och hoppas detta också går att lösa, för dom är nämligen slutsålda nu med! fan!

haha vad sur jag ser ut :P

Jobbet idag var kaos som igår, vart som fan.. avlider ju att jobba i värmen men jag vill ju inte att det ska bli kallt för det, bara att semestern saknas heeh ..  fullt med folk idag med.. fattar värkligen inte vad folk har för liv ibland, åk och bada och sola å hitta på saker istället för att hålla på att handla mat hela dagarna! Okej det gör ju inte oss arbetslösa precis men ändå, att så många samtidigt handlar nu i värmen är bara sjukt!  Har fått springa som en idiot mellan kassan och checkouten  ibland!  Kul att det var Stina och sara jag jobbade med till stäninging idag, gör allting lite bättre :D  Stinas sista dag idag med =( tråkigt som fan men får hoppas hon får några extra tider!

Fick skoskav av mina nya skor med :(

Skön att jag kunde åka med Stina hem som nyss fått körkort, grattis :D  Undrar när jag ska ta tag i det :/


Nu är jag skit seg, underbart att vara ledig imorgon! Och såklart råkade jag fucka upp hela texten precis innan jag hade tänkt sluta klaga på allt  haha faan

/E

Kommentarer
Postat av: Michelle Kleist

snygga kläder =)

2009-06-30 @ 23:30:56
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0