Regnigt lerum

Japp då kom man hem till ett regnigt Lerum, fick jobba över lite idag men skit samma är ledig imorgon och på lördag :D Ska nog ta och sola solarium imogon om det inte blir fint väder ute som det knappast ser ut att bli nu, ska ju ut på lördag ;)  Haft huvudvärk idag igen,. försvinn! Tiden gick fort idag vilket är ett stort +, kanske för jag fick fixa med massa olika saker :)  

Nu är det snart bara 1 månad kvar till Hultsfred och semstern, kan inte tiden gå lite fortare, och om det inte bli att jag åker utomlands vill jag fan ha ett soligt Sverige :D  Jag och S har ju snackat lite om att åka till Tyskland och hälsa på hennes moster, men får se hur det blir med det :)  Vill någon annanstans också, men ingen kan åka =(  Fan 1 månad semester är förlite, det kommer gå så fort. . sen efter semestern får jag se hur det blir med allt, nytt jobb kan man ju hoppas på :)  Vill ha massa massa att se fram emot, nån riktig jävla långresa hade suttit fint, Thailand igen !? ;) Jaja bara att drömma på Emma ;) 

/E 

Kommentarer
Postat av: Amy.C

va skoj:D

menså ska dt vara när man e i utomlands ju:) hehe..~¨

ska du resa under somaren då?:D pössss

2009-06-04 @ 21:16:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sandra

ush hoppas huvudet blir bättre snart...



Ja gillar oxå smala borstar d e därför ja älskar loreal tellescopic mascaran, den guldiga har du testat den nån gång?

2009-06-04 @ 21:21:25
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0