Idiot!

Gött att vi var så många som jobbade idag för fyfan va mycket folk det har vart, vid 7 dog det ut lite iaf som tur var, helt slut nu.  Började bråka med en kund, vet att han är dum i huvudet men så sa jag till han idag när han smet före några å fitta sig, så blev han skit arg å sa att jag var den elakaste personen han har träffat . haha jag va så arg så jag skaka typ på han för han är alltid alltid alltid så jobbigt, alltid är det nått och det är hans fel men han kan inte erkänna det! Hade kunderna bakom och allt på min sida i alla fall :D  IDIOT :P  Sen va hon som alltid säger att hon ska svimma och spy inne, lika irriterande som vanligt men denna gången svimmade och spydde hon tydligen på riktigt haha ..  så ambulansen fick komma, sen var det några små tjejer som vi tog som skulle snatta godis, och fan vad dom lipade haha helt svarta under ögonen, kunde inte hålla mig för garv :$ Hoppas dom inte hörde bara heeh , men dom såg faktist förjävliga ut när dom skulle gå därifrån för vi fick släppa dom för hon där tanten hade svimmat och allt hände på samma gång :P 

En "alkis" vill bjuda mig på öl på krogen också, smarta jag låtsas att jag ska hjälpa några andra så jag slapp snacka med han mer haha

 Äntlign hemma nu, senare idag med, kommer ju aldrig från jobbet känns det som, tack för att man är ledig imorgon :) Och nu börjar jag må bättre också :D  Har vart en lååång dag!
/E

Kommentarer
Postat av: bitte

Tipsar om den nya gratissidan.



Vad sägs om lite glass nu i sommar? Helt gratis

http://www.sommarglass.com/?r=975

2009-06-19 @ 09:15:18
URL: http://lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0