Bestämt oss.. äntligen :D

Det har vart en lång dag men den har ändå gått rätt så fort :)  Så skönt att vara ledig imorgon med! Och nu har vi äntligen bestämt oss, det blir Ios 25/7 :D Ska snacka med Stina snart igen för hon slutade tidigare än mig och skulle boka :D Fan vad jag längtar :D:D:D  Vill att det ska hända något mer bra i sommar, har hitills 2 saker nu :D
 Bara för jag är cp nu, pöss  
 
Lite roligt att det var några killar inne och deras pappa eller något, å hörde att dom snackade om mig men ignorerade det, sen snacka jag lite med pappan och han sa att han skulle gifta sig snart och att det skulle vara fest på Park Lane sen å att jag va bjuden :S hahah  jovisst..  sen kom dom 2 killarna in igen skulle hanlda igen och  cpa sig, sen frågade den ena åt en andra om mitt nr, sorry ger inte ut mtt nr ;)
/E

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket.. :)

2009-06-21 @ 12:12:03
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha de bra, man ska inte ge ut sitt nummer till vem som helst!



Jaa skorna e skit snygga, brukar egentligen inte gilla plutten där framme, men nu ville jag bara ha dem har gått runt o tittat på dem lite då o då och varit osäker, men nu kunde jag ine åta bli va tvungen att köpa dem=)

2009-06-21 @ 13:09:08
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0