Trädgårn förra lördan

Här kommer några få fula bilder från förra lördagen, helt underbar dag, massa sol och sen fixa sig för att dra ut på kvällen :)  Drog till Chez först och satt där en stund, innan det hade vi  vart hos mig och förfestat lite =)
Skål ;)

Sofia =)



Efter det drog vill till Trädgårn men vi var tydligen väldigt tidiga dit, och det var några andra tjejer också så på något sätt började vi prata med dom, sen blev det att all vi satt oss på uteserveringen tillsammans och tjöta och drack =)  Kom fram till att dom viste vilka rosie cilla & joanna var för dom hade gått på samma skola, Kul att snacka med nytt folk var det iaf =)  Var med dom hela kvällen, sen när vi skulle ta en sväng därinne  så visade det sig att både jag och ena tjejen kände Amadeus som jobbade i baren, så där fick vi shottar  när vi skulle köpa bers, alltid gött ;) 
Flipp haha

Lite senare stod jag och S och sjöng med till Backstrees boys med 2 killar från Uppsala, dansade till macarena (?!) och sjöng spice girls hahaha  Hade skit kul och när det var dags att dra sig till tåget orkade varken jag eller sofia, och då stod vi och tjötade med en annan kille vi snackat med tidigare på kvällen, så det blev fyllekäk på burger king sen åkte vi med han och hans komips hem, så där tillbringade vi natten, var hemma 13.30 dagen efter haha  så man var rätt trött :P  På morgonen när vi hade vaknat blev jag visst ett mobboffer för då jämförde dom mig med en jävla hund som gick i sömnen, haha på skämt som tur va men ändå hahaha  om jag hittar videon på youtube ska jag fan visa, ahha fan vad vi garvade... hade en riktigt rolig kväll i alla fall så tack =)
/E

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

vill du vara medi veckans blogg tävling ? , gå in i kategori tävlingar och läs mer :)



sv jaha okej ,serr ut a som ni har hafgt kul iallafal l:)

2009-07-04 @ 22:33:26
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Fin klänning! :) Vart kommer den ifrån?

2009-07-05 @ 15:47:01
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0