Ditvägen :)

Här kommer lite bilder från ditvägen till festivalen :D  Sofia kom hit tidigt och hämtade upp mig, va lite seg men vi kom iväg i alla fall :)
Då bar det av ;)
Kom iväg 08.16 haha :D  Åkte då in till GBG för att hämta upp Robin  som vi aldrig träffat men det blev bra ju :D
regn regn regn
Jag Robin & Sofia SKÅL :P
Allsång i bilen haha :D
Åkte in på willys och handlade lite käk haha jobbet förföljer mig ;)  Spöregn å skit men va fan sånt får man ta för solen tittade ju fram ibland  :D
bajjamajjor :P
Sen åkte vi till festivalområdet och släppte av Robin för han skulle sova på campingen, ingen lätt pakning han hade där ;) haha  Och efter det  började vårat sökande efter vårat vandrarhem, vi är grymma på att hitta ju :D
Robin Jag & sofiarobin, packåsna haha vi igen :D
Får bli mer bilder senare =)
 /E


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0