090717

Blev väldigt sent försra bloggande idag men igår satt jag framför datorn hela kvällen, drack å så ... inte kul men vad ska man göra..  bättre full än nykter ;) haha tänkte att det skulle gå lättare att somna också, funka la lite halvt ialla fall :)  Sen åkte jag och morsn till havet imorse, Näset ..  så där har jag vart hela dagen :)  Var skit jobbigt i början för man känner sig så jävla skabbig så satt med mysbyxor på men tillslut åkte dom av med =)

Idag blir det ännu en hemma kväll men imorgon ska jag ut med Zandra :)  Hoppas det blir kul..  Nu tänkte jag ta en promenad med Nikki ,,  /E

Kommentarer
Postat av: angelica

haha jaså de gjorde du :D

2009-07-17 @ 20:22:55
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0