090716

Tjoo .. nu har jag äntligen bestämt mig  och jag åker inte ner till småland nu i helgen, allt med pengar och jag kan inte sova  och har ont i ryggen och allt ..  blir nog bara jobbigt att vara iväg då men samtidgt så vill jag så jävla gärna ner.. blir ju typ det sista man ser av sofia eftersom sen har hon fullt upp och jag börjar jobba och hon flyttar nr till Hultsfred för att plugga i mitten av Aug.. så jävla snart men jag hoppas verkligen vi ses innan det !  Det måste vi göra! Fyfan vad tråkigt vill inte att hon ska flytta :(  fan!
:(
Men har  ju snackat lit emer med Z och det lutar åt en utgång nu på lördag med henne :) Så någon hittar jag ju på i alla fall .. hopas inte detta skiter sig nu bara !  Ska beställa ansiktskräm nu och fixa lite ..
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0