Tv torsk :P

Gött kollade först på semestersvenskar och han Anton som är med där.. det måste vart han vi snackat med, heeh ballt .. lite tråkigt at man inte fick se mer omkring. allt va ju mest på hotellen.. vill känna igen mig å drömma tillbaka =( heeh
sen lyckades pappa spela in top model så då har man kollat på det med =) så skönt när man spelar in och kan spola förbi pauserna sen :P

Imon blir en knas dag.. jobbar skit tid sen blir det lite stress.. ska peppa upp mig med låtar påkvällen och duscha, rakabenen, fixahårt å grejjer.. packa :O oops inte planerat vad jag ska ha med mig än, faan! FÖR SEN ÄR DET FREDAG :D  hoppas dagen flyter på fort imån =)  
nu ska jag snart sova =)  om det nu komemr gå kan bara tänka på min älskade Chris Brown (a) haha 
/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0