Top Model

Degar i soffan större daln av den här dagen, nu nyss och glott på 2 avsnitt av top model :P skull också vilja bli sminkad å fixad å ta sånna grymma bilder :P hehe 


Jag får alltid cp tankar om vad jag vill åka, vill ju resa överallt men det blir ju inte av för att man jobbar å skit, nu idag ploppa det upp iden att tågluffa 2 månader i europa haha, skulle bli jävligt dyrt men tänk vad många roliga ställen man kommer till =)  värt att tänka videre på iaf =)  Blev ännu mer sugen när jag kollade lite på en film som va på 5:an, kollade lite innan Top model och mellan pauserna, så var dom i Venedig, på ställen jag varit på, vill tillbaka:(
Jag i rosa klänning, tar kort på något, Venedig <3

Venedig :)


Å vad jag vill åka, det ända somsnurrar i mitt huvud nu ju :P vill ha något att längta till! Har iförsig Sthlm =) men vill ha mer :$ Nu ska jag duscha så det är klart, skulle vart ledig imon men börjar jobba tidigt istället, kl.7 :/ yeye kommer hem tidigt iaf :)  /E

Kommentarer
Postat av: Line

vad fint det är i venedig :)

2009-01-19 @ 16:05:25
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0